Tuesday, February 14, 2006

2.4 sellpärast just

2/14/2006 4:50 AM
mõnikord, kui nii hea on,
et kehakarvad ei tea,
mida selle kõigega pihta hakata -

sellised pühapäevahommikud,
kus vanaemad meid juba ootavad
ning me ikka veel kaisus oleme

ja päike tuleb uue kaarega,
teiseltpoolt maja, koos mu ninaga,
su juustest läbi

siis, kui on kasvõi ainult seepärast hea,
et sul on soe või
et hoiad minust kinni
ja kallistad nagu ma oleks päris-päris
sinu oma

siis, kui ma tõesti-tõesti,
siin ja praegu
õnnelik olen,


siis ma mõnikord itsitan




endamisi,
nagu väike plika

sina panid seda mõnikord pahaks,
arvasid igasugu asju

sest sa vist ikkagi ei tea,
kui väga ma tahaks su
pehmele unesoojale kehale
tuhandeid musisid teha

isegi kui kõik maailmad meie
järele ootama peaks
isegi kui
sa oled
kärsitu,
et ma ikka veel ei ärka


...kui väga ma seda sulle praegu soovin

ja sellepärast just!
;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home